Brams leventje

Saturday, December 16, 2006

sinterklaas


Het was pakjesavond bij ons thuis en ik kreeg heel veel cadeautjes. Ik kreeg een laboratorium en iets van lego en heel veel boeken. Er was ook iets voor de keuken bij. Het was een nieuwe klok. Een hele grappige zonnenklok.


Daarvoor hadden we al sinterklaas gevierd op school en bij allebei de opa's en oma's. Ik moest 2 surprises maken. Eentje voor school en eentje voor bij opa en oma Nijntje.
Op school kreeg ik een puzzelstuk van Mick. Daarin zat een dino skelet puzzel en bij oma Nijntje kreeg ik een kast met daarin een flipperkast. Deze surprise kreeg ik van papa.
Ik had een surprise gemaakt voor Gijs; hij kreeg van mij een heel groot tennisracket en een eerst prijs beker. Bij oma had ik Wouter. Hij kreeg een zwaard en een eerste prijs van een riddertoernooi.
Het waren leuke feestjes.

2 Comments:

  • mooi zo! fijn dat je genoten hebt van de fijne feestjes.
    En de surprise voor Wouter was helemaal top. Het zwaard is al gebruikt en de beker staat te pronken!
    dag choco-mannetje
    hou van je!

    By Blogger Roosnans, at 6:52 AM  

  • het was leuk om samen te knutselen en je had een topgedicht van je pa gekregen. Lekker genoten hebben we met z'n allen he, van alle pakjesfeestjes. Jammer dat we nu weer zo lang moeten wachten....hahah...veel liefs van mams

    By Blogger Lin's ding, at 12:11 PM  

Post a Comment

<< Home