Brams leventje

Sunday, June 04, 2006

schoolreis


Afgelopen dinsdag, 30 mei (2006), ging ik op schoolreis.
Met de bus gingen we naar het Arsenaal in Vlissingen.
We gingen eerst met een zeebioloog naar de roggen en haaien.
We mochten de roggen van boven en van onderen aaien.
Het voelde van boven anders dan van onderen en dat aaien was heel leuk.
We gingen toen naar een groot aquarium en daar legde de zeebioloog veel uit over de vissen in het aquarium. Er zat een hele giftige rog in. Toen moesten we een boekje volgen en door het oplossen van vragen wist je waar de schat lag.
We hebben nog 2 papagaaien gezien die heel knap waren. We gingen daarna de schat halen. Een diploma en een ooglapje.



Daarna gingen we met de bus naar speelcircus Bambini ook in Vlissingen.
In het speelcircus was het heel leuk. Het was een heel groot klimrek. Een overdekte speeltuin waar je in kon klimmen, springen, glijden, roetsen, fietsen enz.
We kregen nog frietjes en je kon kiezen wat sap je wou; rood of geel. Je kon ook kiezen tussen een kroket en een frikandel. Ik koos een kroket. We mochten nog een half uurtje spelen voordat we naar huis moesten.
Toen gingen we naar huis.

3 Comments:

  • Ha bram-mal, (mag ik da zegge?)
    Je had volgens mij een leuke schoolreis. Leuk dat ie er nu eindelijk opstaat!!
    kus van mmmmiiijjjjjj

    By Blogger Lin's ding, at 9:52 AM  

  • ha die bram. Net wat je zus zegt, volgens mij hadden jullie een toppie daggie!!! heel leuk om te lezen,

    kus
    t.n.

    By Blogger Roosnans, at 10:56 AM  

  • leukie brammie, van je neef

    By Blogger Roosnans, at 11:46 PM  

Post a Comment

<< Home