Brams leventje

Tuesday, April 24, 2007

verjaardag



Op 8 april was ik jarig. Ik heb iets heel groots gekregen van k'nex van papa en mama. Van Eline en Jasper kreeg ik brushes om te drummen en een boek.

Ik heb veel cadeautjes gekregen van de mensen die er waren. Sommige mensen bleven

s' avonds ook nog eten. Dat was erg gezellig. We hebben veel spelletjes in de tuin gedaan.
Het was een leuke dag. 3 Dagen later vierde ik mijn feestje met de kinderen die ik uitgenodigd had. We hadden een dierenfeestje. Dat was ook heel leuk. Mama had allemaal spelletjes bedacht en gemaakt en Eline heeft geholpen. We hebben erg veel gelachen. Het was mooi weer dus we speelden ook met water en waren dus lekker vies. ( dat kwam ook door het vla happen)

2 Comments:

  • getver.....wat zie jij er vies uit zeg.....bleh

    geeeen knuf, anders plak ik ook....

    By Blogger Roosnans, at 11:30 AM  

  • Wat waren dat leuke dagen he... met de familie en je jarige tante Nans en later met alle vrienden en vriendinnen en dan ook nog een kinderfeest...wat een verwennerij en veel pret... je verdient het, want je bent een hele lieve jongen...en ik...ik houd van je!

    By Blogger Lin's ding, at 11:50 AM  

Post a Comment

<< Home