Brams leventje

Tuesday, April 28, 2009

kinderfeestje!!!

mijn taart rob zijn taart
davey zijn taart olaf zijn taart
rob en olaf maken samen deegdavey en ik maken deeg
zaterdag 25 april,

gaf ik mijn kinderfeestje. we gingen taarten bakken eerst nog even gevoetbalt en toen begonnen we met het deeg te maken. toen de taarten in de oven zaten hebben we nog gevoetbalt rob mijn vriendje kreeg een bal tegen zijn oog olaf schoot een beetje uit de richting. maar het was zo weer over. toen gingen we taart versieren met rolfondant en snoep lekker. en s avonds bleef olaf slapen gezellig.
zondag 26
sochtends hebben olaf en ik film gekeken, bolt, leuke film hoor. die avond kwamen de ouders van olaf bij ons voor een barbecue. lekker olaf en ik hebben de hele middag met de skelter en de balance bike gespeelt.

4 Comments:

  • Mmmm...en lekker dat die taart van jou was. Hopenlijk hebben de anderen er thuis ook zo van genoten. Leuk feestje was het en jullie 4 hebben het samen zo leuk gemaakt. Ik ben trots op jullie.
    Met Olaf erbij was het extra gezellig in huis. Samen een lekker plekje maken om film te kijken en samen lekker spelen: leuk vind ik dat om te zien en dan ook nog met z'n allen eten en kletsen enz.... tof hoor!
    En nu gaan we lekker verder genieten van de vakantie en gaan we onze slaplantjes en kolen planten!

    By Blogger Lin's ding, at 11:44 PM  

  • hee Bram,
    dat was dus een echt geslaagd verjaardagsfeest; de taarten zien er allemaal heel bverschillend uit; dat is grappig; die van jou lijkt wel een enorme ijsberg met een gele pinguin (die vind ik natuurlijk wel het allermooiste, dat begrijp je wel;))
    Veel liefs,
    Aukje

    By Anonymous Anonymous, at 8:25 AM  

  • man oh man, wat ziet dat er afschuwelijk lekker uit, spontaan gaat mijn glazuur van mn tanden ervandoor, dat wel, maar oh oh oh man, wat ziet dat er lekker uit....zucht
    dikke knuf
    t.n.

    By Anonymous t.n., at 2:16 PM  

  • aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrggggghhhhhhhh nou wil ik ze allemaal opeten!!!!! maar dat kan niet :( ..
    leuk dat je partyy zo leuk was ;)
    xx

    By Anonymous eline, at 1:46 AM  

Post a Comment

<< Home